
http://eidikipaidagwgos.blogspot.gr/
Το δεύτερο βήμα για σωστή ορθογραφία αφορά στη διαδικασία του να ξανακοιτάζει ο μαθητής το γραπτό του, μια δραστηριότητα που μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ βοηθητική και αποτελεσματική μαθησιακή συνήθεια τόσο στην ορθογραφία, όσο και σε άλλους τομείς.
Καταρχάς, αυτή η καλή συνήθεια προλαβαίνει και αποτρέπει ορθογραφικά λάθη απροσεξίας ή βιασύνης που γίνονται συχνά. Επίσης, όπως και το προηγούμενο βήμα ("Γιατί το γράφω έτσι;"), βάζει τον μαθητή σε μια διαδικασία ενεργητικής και βιωματικής συμμετοχής ως προς την μαθησιακή διαδικασία και συγκεκριμένα την κατάκτηση της ορθογραφημένης γραφής.

Συνοπτικά λοιπόν, το ξανακοίταγμα και η διόρθωση του γραπτού, όταν χρειάζεται, είναι μια συνήθεια που με τη βοήθεια του γονέα αλλά και του εκπαιδευτικού μπορεί να εξελιχθεί σε στρατηγική μάθησης η οποία βοηθά το παιδί να:
- ανακαλεί και εφαρμόζει τους ορθογραφικούς κανόνες
- καλλιεργεί την προσοχή του
- γνωρίζει την απόδοση του, τα δυνατά & τ' αδύνατα σημεία του
- αυξάνει την υπευθυνότητα & την αυτονομία του
- βελτιώνει σταδιακά την αυτοπεποίθησή του
- εφαρμόσει αυτή τη στρατηγική & σε άλλες ασκήσεις ή μαθήματα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου