slide

Panosgn Panosgn
| 01-11-2013 | ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΕΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!! |Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

menu1

4

1

2

a

3

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ο ρόλος της διαφήμισης στην αγορά παιχνιδιού


Όταν αγοράζουμε ένα παιχνίδι, ας έχουμε υπόψη μας τα παρακάτω:
Η αγορά του παιχνιδιού δε μπορεί να γίνεται, κάτω από τις εντυπώσεις μιας τηλεοπτικής διαφήμισης.
  1. Πρέπει να γίνεται με κριτήρια την ηλικία, το φύλο, τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού.
  2. Ένα παιχνίδι πρέπει να καλλιεργεί τη δημιουργική φαντασία του παιδιού, να δίνει στο παιδί την ευκαιρία να αναπτύξει επιδεξιότητες, κοινωνικότητα, πνευματικές και σωματικές ικανότητες.
  3. Όλα αυτά είναι απαραίτητα, για τη δημιουργία της προσωπικότητας ενός παιδιού.
Πραγματική επίθεση, με διαφημιστικά μηνύματα, γίνεται στα παιδιά.
Αυτό συμβαίνει γιατί:


  1. Τα παιδιά είναι"Καταναλωτές 3 σε 1":
  2. Διαθέτουν χαρτζιλίκι, άρα καταναλώνουν.
  3. Επηρεάζουν τις αποφάσεις της οικογένειας, για τις αγορές.
  4. Είναι οι μελλοντικοί Καταναλωτές.
Τα παιδιά, όμως, δεν αποτελούν ένα ώριμο τμήμα της αγοράς. Είναι οι πιο άπειροι, από όλους τους Καταναλωτές, διαθέτουν ελάχιστα, ζητούν περισσότερα. Είναι οι πιο κατάλληλοι, για να επηρεασθούν. Άρα, τα παιδιά θα πρέπει να αναγνωρισθούν, ως ειδική κατηγορία ανθρώπων με δικαιώματα, και όχι ως μικροί ενήλικοι.


Πηγή: dolceta

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου